FEPS - Foundation for European Studies - Fundacja na Rzecz Studiów Europejskich
  • AKTUALNOŚCI
  • PROJEKTY
    • 2022 >
      • Active Migrants
      • Konsultacje społeczne we Wrocławiu 2020-2022
      • Konsultacje szyte na miarę
      • Living Diversity
      • MobilnAO
      • Mobilność w MOF
      • Model dialogu
      • Na Zielonym Szlaku - Warsztaty Dla Młodzieży
      • STP dla Ukrainy
      • Wdrażanie Strategii 2021-2022
    • 2021 >
      • Model dialogu
      • MobilnAO
      • Mobilność w MOF
      • Wdrażanie Strategii 2021-2022
      • Półkolonie
      • Konsultacje Studium w Gminie Łagiewniki
      • NAMED DIGITAL CONFERENCE
      • Wielokulturowe Psie Pole – zagrajmy w to jeszcze raz!
      • Konsultacje społeczne we Wrocławiu 2020-2022
      • Europejski Zielony Ład - Warsztaty Dla Młodzieży
      • Konsultacje szyte na miarę
      • Rozkwitnij w Polsce
    • 2020 >
      • Study Tours to Poland
      • VAHA
      • Insights into Development
      • Półkolonie
      • NAMED KONFERENCJA
      • Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Poznania
      • Panel Obywatelski
      • Konsultacje społeczne we Wrocławiu
      • NAMED
      • POZNAJMY SIĘ WE WROCŁAWIU!
      • PRZENIEŚMY WYBORY
    • 2019 >
      • Konsultacje społeczne we Wrocławiu
      • 3. Kongres Wrocławskich Organizacji Pozarządowych
      • Wdrażanie Strategii rozwoju współpracy miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi na lata 2018-2022
      • NAMED
    • 2018 >
      • Wdrażanie Strategii rozwoju współpracy miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi na lata 2018-2022
      • Nie lej wody
      • Publikacja Strategii Rozwoju Współpracy miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi
      • Legendarna Pustowójtówna
      • Wrocław rozmawia o osiedlach
      • NAMED
      • Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej
    • 2017 >
      • Nieobecni - Ludzie ze znakiem P (2)
      • Strategia Rozwoju Współpracy
      • Study Tours to Poland
      • Forum Międzykulturowe
      • Nowe Studium Wrocławia
      • Homo Viator
      • Laboratoria Obywatelskie
    • 2016 >
      • Smaki współpracy
      • Nieobecni - ludzie ze znakiem P (1)
      • Wrocław Rozmawia
      • Współcześni młodzi Polacy na Wilenszczyźnie
      • Grupa Dialogu Społecznego ds uchodźców i migrantów
      • Konferencja Małżeństwo i rodzina w ujęciu antropologii kulturowej
      • YPIN
      • IV Zlot Młodych Badaczy Kultury
    • 2015 >
      • 2. Wrocławskie Forum Miejskie
      • Konferencja III Zlot Młodych Badaczy Kultury
    • 2014 >
      • Znając mnie - znając nas
      • Euro Calls
      • Słowa łączą pokolenia
      • 2. Zlot Młodych Kulturoznawców
      • Letnia szkola animatorow
      • Energy Security in an Uncertain World
    • 2013 >
      • Znając mnie - znając nas
      • Euro Calls
      • Słowa łączą pokolenia
      • Konferencja “Rasa-Rasizm-Rasologia”
      • Wsparcie dla samorządności studenckiej na Białorusi
      • Wakacyjna szkoła młodzieżowych liderów
    • 2012 >
      • Study Tours to Poland
      • Think Tank Generator - edycja na Białorusi
      • Think Tank Generator - edycja na polsko-niemiecka
      • Asystentura programu Grundtvig
      • Monitoring społecznych skutków interwencji w Afganistanie
      • Nawiąż kontakt z parlamentarzystą
    • 2011 >
      • Monitoring społecznych skutków interwencji w Afganistanie
      • Wspieranie edukacji pozaformalnej na Białorusi
      • II Wrocławska Konferencja o Współczesnych Niemczech
      • Konferencja “The war which has changed Poland”
    • 2010 >
      • I Wrocławska Konferencja o Współczesnych Niemczech
    • 2009 >
      • Usprawnianie współpracy pomiędzy regionem, stolicą i Brukselą
    • 2008 >
      • Usprawnianie współpracy pomiędzy regionem, stolicą i Brukselą
  • PUBLIKACJE
  • O NAS
    • Fundacja
    • Zespół
    • Dokumenty
    • Klauzula informacyjna RODO
  • KONTAKT
NAMED Study Report

This study is part of the Erasmus Plus Strategical Partnership NAMED – Narratives of Working Migration as Tools for the Assessment of Education Demands.

The goal of this project is to analyze the educational demands of working migrants through narrative interviews and, based on this analysis, to develop a course curriculum tailored to fit these demands. Behind our project stands our belief, that education can provide a valuable contribution to empowerment and social inclusion.

In this study, we analyzed the different demands working migrants have, both with regards to contents and to forms of education. Additionally, we identified those factors that influence educational demands and working migrants’ ability to satisfy them.

The research team working on this study was comprised of researchers from the project members Foundation for European Studies (FEPS) in Poland, Katholische Erwachsenenbildung im Lande Niedersachsen e. V. (KEB) in Germany and Asociatia Institutio Pro Educationem Transilvaniensis in Romania.

For this study, the researchers involved have conducted 41 biographic-narrative interviews with working migrants across four EU countries. We have then used a constructivist Grounded Theory Methodology to analyze these interviews and identify the educational demands of working migrants and their interrelation with the factors shaping working migration.

KONTAKT

Fundacja na Rzecz Studiów Europejskich
Wrocław

feps@feps.pl
NALEŻYMY DO
Obraz
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.